TRAINING TO DO, PLANNER, TEAMS TASKS VOOR ASSISTANTS

rating45 9.1 / 10

Hoe meer programma’s je gebruikt, hoe meer plekken je creëert waar acties staan. Hoe houd je overzicht over ál jouw acties en die van je manager? Microsoft 365 kent verschillende manieren om acties bij te houden. Welke apps zijn handig voor jou als assistant? Wij zochten het uit. In deze training staat To Do centraal, maar komen ook Planner en Teams Tasks aan bod.

Al je acties op één plek?
Zeg eens eerlijk? Op hoeveel plekken heb je je acties of taken staan voor jezelf, voor je team of voor je manager? Staan ze op post-its, in een blocknote of wellicht in OneNote? Misschien heb je je acties staan in Outlook en gebruik je categorieën, de Outlook-agenda of een map ‘Acties’ of ‘Wachten op’. Maar wat doe je dan met niet-mailgebonden acties? Denk aan verzoeken die telefonisch of via Teams binnenkomen of acties uit vergaderingen. Hoe houd je daar zicht op? Als je je verdiept in de psychologie versus productiviteit, dan zul je ontdekken dat het overzicht en rust oplevert als je ál je acties zoveel mogelijk op één plek inzichtelijk hebt.

Microsoft 365 biedt daar de ultieme oplossing voor. In deze training leer je wat Microsoft To Do, Tasks en Planner is, wanneer je welke tool gebruikt en hoe je er ook je Outlook-taken en OneNote acties terug kunt zien. Ook leer je hoe je met één muisklik een taak maakt van een e-mail en hoe je gespreksnotities in To Do kunt terugzien. Je leert hoe je actielijsten maakt in To Do en bovendien hoe je ze deelt met collega’s. Overzicht voor jou, voor je team en je manager met een geweldige zoek- en filterfunctionaliteit. Alles op één plek!

Voorkennis
Je weet hoe je via www.office.com kunt inloggen in jouw zakelijke Microsoft 365 omgeving. Je weet hoe je een chat of post maakt in Teams. Deze training heeft raakvlakken met onze trainingen ‘Outlook-expert voor assistants‘  OneNote slim & snel voor assistants‘ en ‘Slim werken met Teams’ voor assistants,maar je hoeft ze niet te hebben gevolgd.

Neem contact met ons op als je twijfelt of deze training geschikt is voor jou. 

“Ik ben véél productiever. Wát een overzicht.
Al mijn acties (en die van mijn manager) op één plek. Een ‘must’ voor elke assistant!”

Training To Do, Planner en Teams Tasks voor assistants

Speciaal voor managementondersteuners.

  • Ontdek hoe je acties (én die van je manager) uit Outlook, OneNote, To Do, Planner en Tasks op één plek kunt zien.
  • Leer gezamenlijke actielijsten te maken met je collega’s
  • Maak een planbord voor je project- of managementteam (binnen of buiten je team in Teams)
  • Leer filteren op verschillende manieren
  • Krijg je acties en die van je manager of team overzichtelijk en geprioriteerd in beeld en houd moeiteloos de controle hierop.
  • De laatste updates en de voordelen van het werken met Microsoft 365
  • Creëer rust en overzicht!

De trainer is Wilma Nedermeijer. Zij is gecertificeerd Microsoft Office Specialist en heeft +20 jaar ervaring als PA, VA, officemanager, bestuurs- en directiesecretaresse.

Deze training volg je samen met maximaal negen andere vakgenoten. Voldoende gelegenheid voor interactie, praktijkvoorbeelden en jouw vragen.

Belangrijk! De training sluit aan op de training Slim werken met Microsoft Teams voor assistants. Heb je deze niet gevolgd, dan gaan we er vanuit dat je weet dat je via www.office.com kunt inloggen in je Microsoft 365 omgeving en dat je weet wat teams en kanalen zijn.

De training wordt gegeven via MS Teams in twee praktische en inspirerende sessies van 1,5 uur. Na deze training mag je per e-mail of Teams chat onbeperkt vragen stellen over de lesstof. Schrijf je hier in!

TWIJFEL JE? NEEM DAN CONTACT OP.

We helpen je graag bij je keuze.

“Ik zie nu welke voordelen Microsoft 365 biedt en hoe alles met elkaar is verbonden. Super!”

Training To Do, Planner en Teams Tasks volgens Nedermeijer Office 

‘No-nonsense, praktisch, inspirerend en diréct toepasbaar’. Typische kenmerken voor deze training van Nedermeijer Office. Natuurlijk is een algemene training over Microsoft 365 ook mogelijk, maar wij worden pas écht blij van een training die gericht is op jóuw dagelijkse praktijk als assistant. Je leert tijdens deze training precies wat voor jou of jouw team handig is, zodat je meteen het effect van slimmer werken ervaart. Je leert de apps vóór je te laten werken. Heb je na de training To Do, Planner en Teams Tasks nog vragen? De trainer blijft beschikbaar voor het beantwoorden van je vragen over de behandelde lesstof. Wij gaan voor de hoogst mogelijke effectiviteit. Deelnemers denken na een paar jaar nog steeds met plezier aan onze trainingen terug, ervaren nog dagelijks het effect. En daar zijn wij trots op. Tijd besparen, eenvoudigweg door óptimaal gebruik te maken van het gereedschap wat je al in huis had. Slim werken werkt. Echt!

Wist je dit al?

  • To Do kun je ook op je telefoon gebruiken, razendsnel ideeën of acties toevoegen.
  • Je Outlook en OneNote acties zie je ook in To Do, alles op één plek.
  • Zet de acties voor jouw project- of managementteam in Planner, jullie eigen planbord.
  • Door de slimme filterfunctie toe te passen, zoek je snel alle acties van één persoon of alle openstaande acties bij elkaar.

LEES ONZE INSPIRERENDE BLOGPOSTS VOOR MEER TIPS!

Wat een toptraining van Nedermeijer Office. Outlook 2013 onder de knie; mooi ingericht, veel tijdbesparing met snelle stappen en onderdelen. En naast veel enorm handige tips en trucs ook nog een LEGE mailbox! Je doet jezelf tekort als je deze training niet volgt!

De dagelijkse stroom van e-mail maakte mij het werken zowat onmogelijk. Samen met Wilma heb ik in een halve dag de zaak zo kunnen reorganiseren dat mail nu weer overzichtelijk en beheersbaar is geworden. Dat komt de productiviteit zeker ten goede. Haar doelgerichte en persoonlijke aanpak is mij zeer goed bevallen. Ik beveel haar van harte aan bij al mijn relaties.

PeterPeter Tempelaar, directeur, TDA Groep