TRAINING TO DO VOOR ASSISTANTS

rating45 9.1 / 10

Al je acties op één  plek. Hoe meer programma’s je gebruikt, hoe meer plekken je creëert waar acties staan. Hoe houd je overzicht over ál je acties? Microsoft 365 kent verschillende manieren om acties bij te houden. Welke apps zijn handig voor jou als assistant? Wij zochten het uit. In deze training behandelen we To Do als verzamelpunt van acties uit Outlook, Teams, documenten en OneNote. 

Al je acties op één plek?
Zeg eens eerlijk? Op hoeveel plekken heb je je acties of taken staan voor jezelf, voor je team of voor je manager? Staan ze op post-its, in een blocknote of wellicht in OneNote? Misschien heb je je acties staan in Outlook en gebruik je vlaggen of categorieën, de Outlook-agenda of een map ‘Acties’ of ‘Wachten op’. Maar wat doe je dan met niet-mailgebonden acties? Denk aan verzoeken die telefonisch of via Teams binnenkomen of acties uit vergaderingen. Hoe houd je daar zicht op? Als je je verdiept in de psychologie versus productiviteit, dan zul je ontdekken dat het overzicht en rust oplevert als je ál je acties zoveel mogelijk op één plek inzichtelijk hebt.

Microsoft 365 biedt daar de ultieme oplossing voor. In deze training leer je wat Microsoft To Do is en hoe je er, naast acties uit Teams en documenten, ook je Outlook-taken en OneNote acties terug kunt zien. En wat dacht je van de aan jou toegewezen taken vanuit Planner. Ook leer je hoe je met één muisklik een taak maakt van een e-mail en hoe je gespreksnotities in To Do kunt terugzien. Je leert hoe je actielijsten maakt in To Do en bovendien hoe je ze deelt met collega’s of je manager. Ook To Do als app op je telefoon slaan we niet over. Overzicht voor jou, voor je team en je manager met een geweldige zoek- en filterfunctionaliteit. Alles op één plek!

Raakvlakken met andere trainingen
Deze training heeft raakvlakken met onze trainingen ‘Outlook-expert voor assistants‘  OneNote slim & snel voor assistants‘ en ‘Slim werken met Teams’ voor assistants, maar je hoeft ze niet te hebben gevolgd.

Neem contact met ons op als je twijfelt of deze training geschikt is voor jou. 

“Ik ben véél productiever. Wát een overzicht.
Al mijn acties (en die van mijn manager) op één plek. Een ‘must’ voor elke assistant!”

Training To Do voor assistants

Speciaal voor managementondersteuners.

  • Ontdek hoe je acties (én die je samen met je manager hebt) uit Outlook, OneNote, Teams, vergaderingen, documenten, To Do en Planner op één plek kunt zien.
  • Leer gezamenlijke actielijsten te maken met je collega’s en je manager
  • Leer zoeken en filteren op verschillende manieren
  • Leer werken met de verschillende lijsten in To Do.
  • Ontdek hoe je To Do kunt gebruiken vanuit Outlook op je laptop en vanuit de To Do app op je telefoon
  • Creëer rust en overzicht door al je acties op één plek terug te zien!

De trainer is Wilma Nedermeijer. Zij is gecertificeerd Microsoft Office Specialist en heeft +20 jaar ervaring als PA, VA, officemanager, bestuurs- en directiesecretaresse.

Deze training volg je samen met maximaal negen andere vakgenoten. Voldoende gelegenheid voor interactie, praktijkvoorbeelden en jouw vragen.

De training wordt gegeven via MS Teams in één praktische en inspirerende sessie van 1,5 uur. Na deze training mag je per e-mail of Teams chat onbeperkt vragen stellen over de lesstof. Schrijf je hier in!

TWIJFEL JE? NEEM DAN CONTACT OP.

We helpen je graag bij je keuze.

Training To Do volgens Nedermeijer Office 

‘No-nonsense, praktisch, inspirerend en diréct toepasbaar’. Typische kenmerken voor deze training van Nedermeijer Office. Natuurlijk is een algemene training over Microsoft 365 ook mogelijk, maar wij worden pas écht blij van een training die gericht is op jóuw dagelijkse praktijk als assistant. Je leert tijdens deze training precies wat voor jou of jouw team handig is, zodat je meteen het effect van slimmer werken ervaart. Je leert de apps vóór je te laten werken. Heb je na de training To Do nog vragen? De trainer blijft beschikbaar voor het beantwoorden van je vragen over de behandelde lesstof. Wij gaan voor de hoogst mogelijke effectiviteit. Deelnemers denken na een paar jaar nog steeds met plezier aan onze trainingen terug, ervaren nog dagelijks het effect. En daar zijn wij trots op. Tijd besparen, eenvoudigweg door óptimaal gebruik te maken van het gereedschap wat je al in huis had. Slim werken werkt. Echt!

Wist je dit al?

  • To Do kun je ook op je telefoon gebruiken, razendsnel ideeën of acties toevoegen.
  • Je Outlook en OneNote acties zie je ook in To Do, alles op één plek.
  • Zet de acties voor jouw project- of managementteam in Planner, jullie eigen planbord.
  • Door de slimme filterfunctie toe te passen, zoek je snel alle acties van één persoon of alle openstaande acties bij elkaar.

LEES ONZE INSPIRERENDE BLOGPOSTS VOOR MEER TIPS!

Wat een toptraining van Nedermeijer Office. Outlook 2013 onder de knie; mooi ingericht, veel tijdbesparing met snelle stappen en onderdelen. En naast veel enorm handige tips en trucs ook nog een LEGE mailbox! Je doet jezelf tekort als je deze training niet volgt!

De dagelijkse stroom van e-mail maakte mij het werken zowat onmogelijk. Samen met Wilma heb ik in een halve dag de zaak zo kunnen reorganiseren dat mail nu weer overzichtelijk en beheersbaar is geworden. Dat komt de productiviteit zeker ten goede. Haar doelgerichte en persoonlijke aanpak is mij zeer goed bevallen. Ik beveel haar van harte aan bij al mijn relaties.

PeterPeter Tempelaar, directeur, TDA Groep