TRAINING MICROSOFT PLANNER VOOR ASSISTANTS

rating45 9.0 / 10

Ben jij een assistant die op zoek is naar manieren om efficiënter en effectiever te werken? Onze training ‘Microsoft Planner voor Assistants’ is speciaal ontworpen om jou te helpen bij het optimaliseren van je planning door het maken van effectieve planborden in Microsoft Planner.

Maak een planbord aan in je team in Teams of daarbuiten en houdt overzicht over jouw acties en/of die van je team. Wijs elkaar acties toe die zichtbaar zijn in ieders eigen To Do. Je leert ook hoe je Teams chats op het planbord kunt plaatsen, hoe je werkt met ‘buckets’ (de kolommen in Planner) en met labels, waarop je ook weer mooi kunt filteren.

Zoals je van onze trainingen gewend bent, gaan we direct praktisch aan de slag. Denk bijvoorbeeld aan een planbord voor jouw mt-vergadering, je secretariaatsoverleg of een project waaraan je werkt. Maar denk ook bijvoorbeeld aan de organisatie van een open dag of ander event.

Voor wie is deze training bedoeld?
Deze training is ideaal voor assistants die hun planning- en organisatievaardigheden willen verbeteren met Microsoft Planner, ongeacht hun ervaringsniveau. Voor een training To Do verwijzen we je naar deze pagina.

Raakvlakken met andere trainingen
Deze training heeft raakvlakken met onze trainingen ‘To Do voor assistants’ en ‘Slim werken met Teams’ voor assistants, maar je hoeft ze niet te hebben gevolgd.

Neem contact met ons op als je twijfelt of deze training geschikt is voor jou. 

“Ik ben véél productiever. Wát een overzicht.
Al mijn acties (en die van mijn manager) op één plek. Een ‘must’ voor elke assistant!”

Training Planner voor assistants

Speciaal voor managementondersteuners.

  • Ontdek hoe je de acties van jouw team op één plek kunt zien.
  • Leer effectieve planborden maken
  • Leer zoeken en filteren op verschillende manieren
  • Leer werken met de verschillende buckets en labels in Planner
  • Ontdek hoe je taken kunt vullen, subtaken kunt aanmaken en hoe je taken toewijst aan collega’s (en terugziet in To Do!)
  • Creëer rust en overzicht door al jullie acties op één plek terug te zien.

De trainer is Wilma Nedermeijer. Zij is gecertificeerd Microsoft Office Specialist en heeft +20 jaar ervaring als PA, VA, officemanager, bestuurs- en directiesecretaresse.

Deze training volg je samen met maximaal negen andere vakgenoten. Voldoende gelegenheid voor interactie, praktijkvoorbeelden en jouw vragen.

De training wordt gegeven via MS Teams in één praktische en inspirerende sessie van 1,5 uur. Na deze training mag je per e-mail of Teams chat onbeperkt vragen stellen over de lesstof. Schrijf je hier in!

TWIJFEL JE? NEEM DAN CONTACT OP.

We helpen je graag bij je keuze.

“Dat al onze acties op één plek staan en we ook onze éigen acties bij elkaar kunnen zien, geeft zoveel rust en overzicht.”

Training To Do volgens Nedermeijer Office 

‘No-nonsense, praktisch, inspirerend en diréct toepasbaar’. Typische kenmerken voor deze training van Nedermeijer Office. Natuurlijk is een algemene training over Microsoft 365 ook mogelijk, maar wij worden pas écht blij van een training die gericht is op jóuw dagelijkse praktijk als assistant. Je leert tijdens deze training precies wat voor jou of jouw team handig is, zodat je meteen het effect van slimmer werken ervaart. Je leert de apps vóór je te laten werken. Heb je na de training Planner nog vragen? De trainer blijft beschikbaar voor het beantwoorden van je vragen over de behandelde lesstof. Wij gaan voor de hoogst mogelijke effectiviteit. Deelnemers denken na een paar jaar nog steeds met plezier aan onze trainingen terug, ervaren nog dagelijks het effect. En daar zijn wij trots op. Tijd besparen, eenvoudigweg door óptimaal gebruik te maken van het gereedschap wat je al in huis had. Slim werken werkt. Echt!

Wat een toptraining van Nedermeijer Office. Outlook 2013 onder de knie; mooi ingericht, veel tijdbesparing met snelle stappen en onderdelen. En naast veel enorm handige tips en trucs ook nog een LEGE mailbox! Je doet jezelf tekort als je deze training niet volgt!

De dagelijkse stroom van e-mail maakte mij het werken zowat onmogelijk. Samen met Wilma heb ik in een halve dag de zaak zo kunnen reorganiseren dat mail nu weer overzichtelijk en beheersbaar is geworden. Dat komt de productiviteit zeker ten goede. Haar doelgerichte en persoonlijke aanpak is mij zeer goed bevallen. Ik beveel haar van harte aan bij al mijn relaties.

PeterPeter Tempelaar, directeur, TDA Groep